Об’єктами оцінювання навчальних досягнень учнів з трудового навчання можуть бути:
– рівень застосування знань та умінь в практичній роботі;
– проектно-технологічна діяльність учнів;
– уміння користуватися різними видами конструкторсько-технологічної документації
та іншими джерелами інформації;
– якість виконання практичних робіт;
– рівень сформованості трудових прийомів і умінь виконувати технологічні операції;
– рівень самостійності у процесі організації і виконання роботи (планування трудових
процесів, самоконтроль і т. п.), виявлення елементів творчості.
На результат оцінювання навчальних досягнень учнів впливають дотримання правил
безпечної праці і санітарно-гігієнічних вимог та уміння організовувати робоче
місце і підтримувати порядок на ньому в процесі роботи.
Вимоги оцінювання навчальних досягнень застосовуються відповідно до
Державних вимог до рівня загальноосвітньої підготовки учнів, передбачених
навчальною програмою та з урахуванням вікових особливостей учнів.