Пошук моделей-аналогів.
Визначення кращих ознак. Оцінка обєкта проєктування.
Створення ескізного малюнка проєктованого виробу
Сьогоднішній урок — це перший етап великого проєкту, в результаті якого кожен учень створить власну унікальну поличку.
Бесіда «Що таке проєкт?».
o
Пригадайте, які етапи включає проєктна діяльність.
o
Які види деревинних матеріалів ви знаєте?
o
Які інструменти використовують для обробки деревини?
·
Вправа «Кошик ідей».
o Для чого можна використовувати поличку, і куди
її можна встановити.
o
«Проєктуємо поличку»
o
1. Пошук моделей-аналогів. Розрізняють види поличок:
o за формою (прямокутна, кутова, фігурна);
o за призначенням (для книг, для квітів, для сувенірів);
o за матеріалом (ДСП, фанера, масив дерева);
o за конструкцією (навісна, підлогова).
o 2. Оцінка об'єкта проєктування
критерії:
o
Естетичність: наскільки привабливий зовнішній
вигляд.
o
Функціональність: чи зручна поличка у використанні.
o
Економічність: наскільки дешеві матеріали та
виготовлення.
o
Простота виготовлення: наскільки легко
зробити поличку.
o
3. Ескізний малюнок: як створити ескіз:
o за допомогою олівця і лінійки;
o зобразити виріб у трьох проєкціях (вид спереду, збоку, зверху);
o нанести приблизні розміри.
Робота в малих групах
· Завдання «Аналіз аналогів»
o
Групова робота: кожна група знаходить в інтернет-джерелах 3-4 зображення
різних полиць.
o
Завдання: Оцінити їх за запропонованими
критеріями.
·
Завдання «Мій ескіз».
o Створити ескізний малюнок своєї майбутньої
полички.
· Презентація ескізів
o
Чому обрано саме таку форму та конструкцію?
o
Для чого вона буде використовуватися?
o Які особливості ви враховували?
Домашнє завдання
·
Обов'язкове:
o
завершити ескізний малюнок своєї полички;
o
підготувати обґрунтування вибору матеріалів та конструкції.
·
За бажанням:
o
знайти додаткові ідеї полиць в інтернеті та проаналізувати їх;
o
обміркувати можливі варіанти декорування.